Yorum Yok Unknown 8 Kasım 2013 Cuma
Hello World :)

Yayın Hayatımızın İlk Dakkalarında Basitce Bir Logo Profosyonelce Bir Tema ve Basit Bir Yazı İle Merhaba Demek İstiyorum :)

Öncelikle Biliyorumki Çok Blog Açtım Çok Yazı Yazmaya Çalıştım Ama Eminimki Bu Son Olacak Çünkü Bunun Tutacağına İnanıyorum .
Niye Böyle İnanıyorum Tutacağına Çünkü Kendime Bu Sefer Sonuna Kadar Güveniyorum Az Ziyaretcim Olacağını Biliyorum Başta Ama Elbet Gün Geçtikçe Çoğalacak ve Blogların En Üst Sırasına Geçmeyi Düşünüyorum ;)


EnKlavye Olarak Vereceğimiz Hizmetler'den Bazıları :
  • Url Kısaltma Servisi (Çok Yakında)
  • Free Backlink ve Host Doktoru Bir Site ( Az Uzaklarda)
  • Sosyal Medya (Parayı Bulur Bulmaz)
Bu Kadarlada Kalmayıp Blog İçindede Çok Ama Çok Özel Hizmetler Verecem Onlardan Bazıları :
  • Ücretsiz Logo Tasarım Hizmeti (Photoshopda Gelişincede Ücretsiz)
  • Güncel Teknoloji , İnternet , Blogger , Sosyal Medya Haberleri
  • Ücretsiz Tanıtım Yazıları 
Gerisi Bende Kalsın Çünkü Süprizzzzz :)
Bu Arada Ücretsiz Tasarım Hizmeti Dedim Ama Acemice Şuanlık Ama Gelişecem Elbet Photoshop'a Ara Vermesem Profosyonelliği Yakalamıştım ama Bırakmak Zorunda Kalmıştım Belki Bazıları Bilir "eleqantss" isimli bir çılgın acemi tasarımcıyı :)

Hakkımda Bilgi Almak İstiyen Arkadaşlar Olursa : Tıklayıp Bilgi Alabilirler

Yorumlar ;


Yorum Yap ;